“Akkuyu Nükleer Santral Projesi’nde İhalelerin Takibi ve Tedarikçi Olmak İçin Yapılması Gerekenler” konulu seminer

“Akkuyu Nükleer Santral Projesi’nde İhalelerin Takibi ve Tedarikçi Olmak İçin Yapılması Gerekenler” konulu seminer

“Akkuyu Nükleer Santral Projesi’nde İhalelerin Takibi ve Tedarikçi Olmak İçin Yapılması Gerekenler” konulu seminer, 26 Ocak 2021 Salı günü saat 14:00’te internet üzerinden gerçekleştirilecektir. Seminere ilişkin davet ekte sunulmaktadır.

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği ve Akkuyu Nükleer Santrali A.Ş. işbirliğinde gerçekleştirilecek olan; “Akkuyu Nükleer Santral Projesi’nde İhalelerin Takibi ve Tedarikçi Olmak İçin Yapılması Gerekenler” konulu seminerde, yerli katkının artırılması açısından potansiyel Türk tedarikçilerin Akkuyu NGS Projesi ve ihale kurallarıyla ilgili bilgilendirilmesi, ana yüklenici ile bir araya getirilmesi ve ihalelerin http://www.tobb2b.org.tr adresinde yayınlanması konuları ele alınacaktır. Seminer sonunda katılımcıların konu hakkındaki soruları cevaplandırılacaktır

Nükleer Sanayi Tedarikçi Bilgilendirme Seminer resyazvers 26.01.21_v2

Diğer Yazılar

TOBB 1 Ekim 2021

Temel Göstergeler Işığında Türkiye Ekonomisi ve Finansal Piyasaları Eğitimi

İş dünyasının temsilcileri, bireysel ve kurumsal yatırımcılara yönelik olarak internet üzerinden “Temel Göstergeler Işığında Türkiye Ekonomisi ve Finansal Piyasaları Eğitimi” gerçekleştirilecektir. Eğitime ilişkin detaylı bilgi ekte sunulmaktadır. Türkiye piyasalarına yabancı

TOBB 13 Ocak 2021

Teknolojide Yerli Üretim ve KOBİ’lerin Gücü Webinarı

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği ile Vodafone Türkiye işbirliğinde telekomünikasyon sektöründe yerli ürün kullanımını artırmak, Vodafone Türkiye’nin tedarik zincirine katılabilecek KOBİ’ler ile etkin iletişim ve işbirliğinde bulunmak ve potansiyellerini hayata

TOBB 23 Haziran 2020

Yetenek Kapısı

Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi tarafından hizmete sunulan “Yetenek Kapısı” çevrimiçi kariyer platformu (www.yetenekkapisi.org); işverenlerin ihtiyaç duydukları yetenekleri henüz eğitimleri devam ederken keşfetmelerine, öğrenci/mezunlar ile zaman ve mekândan bağımsız şekilde iletişim